ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 170 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ Η ΤΙΜΗ ΠΩΛΗΣΗΣ ΤΟΥ HILTON

Στην τελική ευθεία δείχνει να βρίσκεται η διαδικασία για την πώληση του Hilton Athens από την Alpha Bank με το ενδιαφέρον να κινείται σε αρκετά υψηλά επίπεδα, και το τίμημα να εκτιμάται ότι μπορεί να φθάσει ακόμη και στα 170 εκατ. ευρώ...
Σύμφωνα με δημοσιεύματα σε διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης, οι τελικές προτάσεις των ενδιαφερομένων πρόκειται να κατατεθούν στις 22 Ιουλίου. Ο διεθνής διαγωνισμός διεξάγεται από τη Citibank, η οποία φέρεται να έχει ήδη προχωρήσει σε μία ακτινογράφηση των ενδιαφερομένων σχημάτων. Τα ίδια δημοσιεύματα αναφέρουν ότι στους ενδιαφερόμενους περιλαμβάνονται μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες από το εξωτερικό αλλά και την Ελλάδα. Οι μη δεσμευτικές προσφορές που κατατέθηκαν στο πλαίσιο της διαδικασίας κινούνται σε επίπεδα μεταξύ 140 και 170 εκατ. ευρώ, τη στιγμή που η χρηματιστηριακή αξία της Ιονικής Ξενοδοχειακής, στην οποία ανήκει το Hilton Athens και το 93,7% της οποίας πωλεί η Alpha Bank, διαμορφώνεται στα 134 εκατ. ευρώ. Δεδομένων των συνθηκών και της κατάστασης της ελληνικής οικονομίας, το γεγονός ότι οι μη δεσμευτικές προσφορές έφθασαν στα επίπεδα των 170 εκατ. ευρώ αποτελεί ένα καλό σημάδι.
Στους ενδιαφερόμενους περιλαμβάνονται αρκετά μεγάλοι όμιλοι όπως η αμερικανική Hines, η οποία δραστηριοποιείται στον χώρο του real estate και έχει εκφράσει το ενδιαφέρον της για την ελληνική αγορά στο παρελθόν, και η τουρκική Dogus Holdings, η οποία συμμετέχει στο κοινοπρακτικό σχήμα που πρόκειται να αποκτήσει τον Αστέρα Βουλιαγμένης. Η ελληνική «συμμετοχή» είναι η ΤΕΜΕΣ της οικογένειας Κωνσταντακόπουλου που έχουν το Costa Navarino, ενώ από εκεί και πέρα η λίστα των ομίλων που εκτιμάται ότι θα καταθέσουν προσφορές περιλαμβάνει εταιρείες διαχείρισης ξενοδοχείων όπως είναι η ισπανική Barcelo, η Orion Hotels & Real Estate (Νότια Αφρική) και οι αμερικανικές Nexus και Pacifica.
Η συγκυρία θεωρείται αρκετά καλή δεδομένου της ανοδικής πορείας που παρατηρείται στον ελληνικό τουρισμό, με την Αθήνα να παρουσιάζει διψήφιους αριθμούς αύξησης όσον αφορά την προσέλκυση επισκεπτών, ενώ η εξαιρετική θέση του ξενοδοχείου κοντά στο κέντρο της πρωτεύουσας αποτελεί ένα επιπλέον ατού.